+31(0)416-27 93 70       info@dehaangroup.nl

Concept Store wordt EFSA TrendZone

 

Na 4 succesvolle edities van de EFSA Concept Store op de Spoga Gafa beurs heeft EFSA besloten dat het tijd is voor een nieuwe vorm. Van 3-5 september 2017 presenteert EFSA in Keulen de “EFSA TrendZone”.

De Haan Group, welke wederom de regie heeft over het compleet vernieuwde concept, spreekt van een verfrissende invulling.

“EFSA is ontstaan vanuit trends, maar doet ondertussen veel meer dan dat. We hebben er voor de Spoga Gafa voor gekozen om de trends weer echt centraal te zetten”, aldus Laurens Doesborgh, commercieel directeur bij De Haan Group. “We geven een goed beeld van de trends voor spring/summer 2018, met hun kleuren en materialen. Daarnaast willen we de ondernemers ook meenemen in hoe ze deze trends daadwerkelijk kunnen doorzetten naar hun winkel en daarmee hun klanten.” Oplossingsgericht presenteren is iets wat De Haan Group al vaker onder de aandacht heeft gebracht. “Wij geloven in de kracht van een goede presentatie maar wel in combinatie met conversie. Klanten komen niet naar een tuincentra om te alleen te zien wat de trend is, maar wil ook iets kopen. Die balans is soms kwijt; een hele mooie presentatie maar geen handel, of (te)veel handel en geen presentatie. Hier willen we concrete voorbeelden van laten zien hoe het kan.”

Voor de invulling van de trends werkt De Haan Group samen met Dedicated People. Zij leggen de trends op een duidelijke manier uit en geven een beeld hoe trends ontstaan en worden door vertaald in productcollecties. Dit in combinatie met concrete presentatieoplossingen voor in winkel zorgt ervoor dat u de EFSA TrendZone niet wilt missen!

De EFSA TrendZone is tijdens Spoga Gafa te vinden op de vertrouwde locatie in hal 10.

EFSA trendzone
hh
landwinkel
Hoofdfoto
Garden Glory1
EFSA spoga_lay-out